De vereniging WGZ

Onze vereniging is opgericht en gepasseerd bij de notaris in november 2023 met een tijdelijk bestuur. Zij is ingeschreven in de Kamer van Koophandel en zij heeft inmiddels een bankrekening bij de Rabobank. Het voorlopige bestuur zal een datum plannen voor een 1e ledenvergadering.

Daarin wordt het nieuwe bestuur gekozen. De vereniging heeft zich ten doel gesteld om van hier tot realisatie alles te
organiseren. Samen, met de leden en aspirant-leden, zullen we gaan streven naar een goede locatie en een goede samenhang tussen de verschillende bewoners van het project.

Leden en aspirant-leden

Voor een lid is het inschrijfgeld is eenmalig € 50,00 en dit bedrag blijft eigendom van het lid. Als hij zich
terugtrekt krijgt hij zijn inschrijfgeld terug.
Voor leden en aspirant-leden geldt een contributie van € 60,00 per jaar, per inschrijving.

Dit kan maar 1 persoon zijn per wooneenheid.
Iedere aanmelding start als aspirant lid en na overleg kan diegene ook lid worden.